چاپ        ارسال به دوست

امکان مکاتبه الکترونیکی مشتریان با بانک دی فراهم شد

با راه‌اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی به منظور بهبود نظام پاسخگویی به شهروندان،مشتریان بانک دی می‌توانند از طریق این سامانه با بانک دی مکاتبه کنند.
به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ در راستای کاهش مراجعات حضوری، صرفه‌جویی در هزینه‌های پستی و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که به سامانه پیام دولت دسترسی ندارند و خواستار مکاتبه با بانک دی هستند، می‌توانند از این پس مکاتبات عادی خود را از طریق سامانه‌ مکاتبات الکترونیکی به نشانی اینترنتیemokatebe.ir  ثبت و ارسال کنند.

گفتنی است، دبیرخانه مرکزی بانک دی از طریق این سامانه مکاتبات ارسالی را دریافت کرده و برای اقدام به واحدهای مربوطه، ارجاع می دهد.


١٣:٥٩ - دوشنبه ٣ خرداد ١٤٠٠    /    شماره : ٢٥٠٢    /    تعداد نمایش : ٥٨٩


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج