کارکردها و برنامههای روابطعمومی در بانکِ ارزشآفرینِ دی
مدیرکل روابط عمومی بانک دی در نخستین همایش همیاران روابط عمومی با تشریح وظایف همیاران به اعلام برنامههای روابط عمومی در راستای گسترش نام و برند بانک دی پرداخت. به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، ابراهیم صفرلکی با خیر مقدم به همیاران روابط عمومی سراسر کشور و ابراز خرسندی از تشکیل نخستین همایش همیاران در گزارشی با عنوان "کارکردها و برنامههای روابطعمومی در بانکِ ارزشآفرینِ دی" اظهار کرد: خوشحالیم که امروز با حضور بیش از 110 نفر به عنوان همیار روابط عمومی، بانک دی را در مسیر پیشرفت و توسعه همراهی میکنیم. وی با اشاره انتظاراتی که مدیرعامل بانک دی از همیاران روابط عمومی دارد، اظهار کرد: تاکید دکتر شفیعزاده به موضوعات برندینگ و فرهنگ سازمانی است که انشاءاالله با برنامهریزی بلند مدتی که در روابط عمومی انجام شده به شکل شایستهای به این دو موضوع خواهیم پرداخت. صفرلکی با تاکید بر اینکه این مهم محقق نمیشود مگر با همراهی همه همیاران ادامه داد: نخستین كاركرد روابط عمومي مراقبت از برند بانك است از این رو همه بايد تلاش كنيم از اصالت، هویت، شخصیت و برند بانک مراقبت كنيم. وی در تشریح نقشآفرينیهای روابطعمومی بانک دي در شش سرفصل اطلاعرساني شفاف به مخاطبان، مراقبت از برند بانک، تعامل نظاممند با ذینفعان، تقویت سرمایههای اجتماعی، اطلاعیابی از نظرات مخاطبان و نقشآفرینی در مسئولیتهای اجتماعی پرداخت. او اطلاعرساني و تبليغات، اطلاع يابي از نظر مخاطبان در تمامي زمینهها و ايفاي نقش در حوزه مسئوليتهاي اجتماعي را از کارکردهای مهم روابط عمومي دانست و گفت: در تعريفي كه ما از روابط عمومي داريم هدايت افكار عمومي با اطلاع رساني شفاف و صادقانه همراه است و همياران روابط عمومي به عنوان "سفير برند" ميتوانند با كمك ساير همكاران در اطلاعرساني درست و شفاف مثمر ثمر باشند. مدیرکل روابط عمومی بانک دی ايفاي نقش در حوزه مسئوليتهاي اجتماعي را مهمترين شاخصه روابط عمومي عنوان كرد و افزود: از جمله برنامههایی که در حوزه مسئوليتهای اجتماعي بانك دی تدوین شدهاند میتوان به حمایت از نخبگان علمی و قهرمانان ورزشی جامعه ایثارگران، مشارکت در برگزاری یادواره شهدا به تولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز حمایت از همایشها، مقالات، کتب و سایر تولیدات علمی در زمینه بانکداری اسلامی و قرضالحسنه اشاره کرد. وی در ادامه به برنامههای روابط عمومی در راستای تصویر برند بانک پرداخت و طراحی فرآیند مدیریت «منشور هویت، ارتباطات برند، ارزش برند، تاثیر برند»، شفافسازی عملکرد گروه مالی دی و انتشار در محدوده ذینفعان، تحقیق و امکانسنجی انعقاد تفاهمنامه گروه مالی دی با اصناف و مجموعههای اثرگذار و ترویج و پررنگ کردن فعالیتها و نقش آفرینیهای گروه مالی دی در فعالیتهای اقتصادی را از جمله این برنامهها عنوان کرد. صفرلکی با بیان اینکه همیاران روابط عمومی نماینده روابط عمومی در شعب و معاونتها هستند که بر اساس دستورالعمل شرح وظایفشان نسبت به انجام امور محوله اقدام میکنند، تصریح کرد: بکارگیری همکاران با انگیزه به عنوان همیار روابط عمومی موجب افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، جذب حداکثری منابع، فروش محصول متوازن، معرفی خدمات در بانکداری الکترونیک و اطلاعرسانیهای شفاف و مراقبت از برند بانک دی میشود. وی همچنین برگزاری دورههای آموزشی به منظور ارتقای مهارتهای ارتباطی کارکنان، پایش رفتاری کارکنان و نظرسنجی از مشتریان را از برنامههای روابط عمومی برای توسعه و مراقبت از برند بانک بیان کرد.
١٣:٥٣ - شنبه ١٨ مرداد ١٣٩٣ / شماره : ٦٢٥ / تعداد نمایش : ٤١٤١
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نام :
ایمیل :
*نظرات :
متن تصویر:
...در حال ثبت نظر
نظر شما
نام :
ایمیل :
*نظرات :
متن تصویر:
خطا! متن تصویر را اشتباه وارد کرده اید.
...در حال ثبت نظر
خروج
ارتباط با ما
سود سپرده
آدرس : تهران، خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از پارک ملت، روبروی سازمان مدیریت صنعتی،
نبش خیابان پروین ، شماره 45
کد پستی: 1966835694
نمابر: 26218626-26218610
تلفن: 28930