چاپ        ارسال به دوست

برات کریمی:

رفتار سازمانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است

مدیرعامل بانک دی با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک بر لزوم توسعه آموزش‌های مرتبط با رفتار سازمانی تأکید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ برات کریمی، با حضور در دوره آموزش نیروهای بدو خدمت بانک با تأکید بر لزوم تقویت آموزش‌های مرتبط با رفتار سازمانی و مشتری‌مداری گفت: رفتار محترمانه با مشتریان مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی بانک دی است که انتظار می‌رود این مقوله مهم در آموزش نیروهای بدو خدمت بیش از سایر مباحث مورد تأکید قرار گیرد.
وی افزود: بانک دی متعلق به جامعه معظم ایثارگری و خانواده معزز شهدا است و این امر لزوم رفتار سازمانی صحیح در مقابل مشتریان هدف و تکریم این عزیزان را دوچندان کرده است.
کریمی خدمت به خانواده شهدا را یک وظیفه اخلاقی دانست و تصریح کرد: جدا از وظیفه سازمانی و حرفه‌ای کارکنان در تکریم مشتریان، خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه اخلاقی و دینی است که اگر با صداقت و امانتداری همراه شود سبب خیر در امور شخصی و سازمانی نیز خواهد شد.
مدیرعامل بانک دی پایبندی به اصول اخلاقی و حرفه‌ای را از دیگر عناصر فرهنگ سازمانی بانک دی دانست و تأکید کرد: رعایت اصول رفتار و اخلاق حرفه‌ای، آگاهی از مأموریت و اهداف استراتژیک و تسلط بر بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی از مهمترین راهکارها برای تبدیل شدن به یک نیروی حرفه‌ای در شعبه است که امیدوارم نیروهای بدو خدمت ضمن سرلوحه قرار دادن این اصول بتوانند در کمترین زمان به یک بانکدار حرفه‌ای تبدیل شوند.
گفتنی است کریمی در پایان این دیدار با حضور در شرکت خدمات مالی دی ایرانیان، با همکاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

 


١٦:٤٦ - دوشنبه ١٢ مهر ١٤٠٠    /    شماره : ٢٥٧٨    /    تعداد نمایش : ٣٢٥


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج